Thursday, March 10, 2011

tak semua impian itu indah

semua mesti mempunyai impian mereka sendiri
dan aku percaya setiap impian mereka semestinya indah
begitu juga aku
aku sememangnya mempunyai impian aku
dan semestinya aku ingin mencapai impian itu
tapi
sekarang nie impian itua aku terpaksa tangguhkan atau lupakan saja
bukan aku putus asa
tapi kenyataan aku terpaksa mendahulukan apa yang perlu aku dahulukan
impian aku itu aku boleh kejar bila2 masa tapi satu lagi aku wajib buat sebelum aku fikir tentang impian aku sendiri
iaitu impian mak dan ayah aku
bagi aku impian mereka lebih penting dari impian aku sendiri
aku tak kisah  semua itu
tapi aku takut sangat kalau aku tak dapat kejar impian mereka
dan sekarang nia aku pun sudah makin lupa apa  impian aku
aku asyik fikirkan impian mereka jew
tuhan
tolong aku
aku takut
aku khawatir
teguhkan pendirian aku sekarang nie untuk mencapai impian mereka yang mereka sangat dambakan dari aku


dan tak lupa impian aku untuk bersama si dia
aku sedar impian tak semua akan jadi kenyataan
tapi andai ini tak akan berkesudahan dengan apa yang aku harapkan tolong la temukan si dia dengan insan yang lebih elok dari aku
boleh bahagiakan si dia lebih dari yang pernah aku lakukan
dan tetapkanlah agamanya disisi MU
padaMU aku memohon dia setiasa dalam keredhaanMU

(1315131209)