Sunday, March 27, 2011

Sejak aku mengenali mu
Aku sering kali jatuh cinta
Bahkan bukan sekali
Tetapi berjuta-juta kali
Tiap  kali aku menatap wajahmu
Setiap kali itulah aku telah jatuh cinta
Tiap kali aku mendengar tuturmu
Setiap kali itu lah aku jatuh cinta padamu
Tiap kali bayang wajahmu aku ingati
Setiap kali itulah aku jatuh cinta padamu
Tiap kali aku ingat budimu
Setiap kali itukah aku jatuh cinta pada mu
Setiap kali aku kenangkan sikapmu
Setiap kali itulah aku jatuh cinta padamu
Dan setiap cinta yang aku ada pada ku adalah
Kerana agama mu
Keerana tuhan mu
Kerana suci cinta mu
Dan aku kagum dengan peribadi mu
Aku kagum dengan amal mu
Aku kagum dengan  tutur sopan mu
Kerana aku tahu
Bengis mu
Marah mu
Rajuk mu
Tengking mu
Adalah kerana ingin
Membina
Membentuk
Peribadi antara kita sesuci cinta mu kepada
Agama
Tuhan
Dan demi maruah sebagai seorang muslim
Dan aku amat berterima kasih kepadaNYA
Kerana aku telah ditemukan dengan mu
Aku kini hanya mampu berdoa
Kau tetap ada dengan ku
Membimbingku
Membawaku
Kejalan yang diredhai olehNYA
Dan aku harap kekalkan aku dengan mu
 (1315131209)