Thursday, March 24, 2011

aku senang

semalam aku amat gembira sangat2
ntah la,,,
aku nak cakap pown susah sebab aku tak tahu nak ungkapkan macamana aku asa sekarang nie,,,
si dia dapat result yang orag lain tak sangka,,,
aku tnya kawan dia,, n kawan dia cakap dia pown tak sangka si dia akan cemerlang macam tu,,,
tapi aku paling suka masa ssi dia cakap dia tak puas hati dengan apa yang dia dapat selagi tak dapat tinggi dari aku,,,
paling tak nya aku nie boleh la jadi sebagai dorongan untuk si dia terus berjaya dalam apa yang si dia sering kejar,,,,,
dan yang penting si dia dapat buktikan yang hubungan nasa nie tak menganggu prestasi dia,,,,
dan aku pown akan cube sedaya upaya membuktikan apa yang si dia sudah buktikn pada aku,,,,
kepad si dia,,,,aku amat bertahniah kepada si dia,,,,,
dan aku sentiasa akan mendoakan kejaya untk si dia walau apa pown terjadi
dan aku harap aku dapat jadikan si dia teladan untuk aku terus berusaha untuk hari yang akan mendatang kelak,,,,,,,,,
(1315131209)