Friday, June 24, 2011

air mata

kali nie aku bukan nak cerita pasal si dia,tapi lebih kepada diri aku sendiri,
kali nie aku cuba bercakap dengan ayah aku sendiri dengan apa yang aku bagitahu mak aku dulu,,mungkin semua nie perit bagi aku untuk menyatakan pada ibu dan ayah ku,,tapi aku terpaksa kuatkan hati aku,,,,,aku dah cuba bagitahu kepada mak aku tentang masalah aku sekarang nie,,,mak aku just terima jew dari aku,,dia tak ada ape2 dengan masalah aku,,aku tak nak susahkan mereka,,,,masalah yang aku hadapi nie myb aku boleh pikul beban nya sendri,,aku tahu masalah nie bukan nya ringan untuk aku pikul kerana semua tu ad kaitan deengan masa depan aku,,,,xpe mak,,aku cuba selagi aku mampu untuk hadapi semua tu,,,,malam nie aku cakap dengan ayah aku tentang semua masalah aku tu,,,ayah aku cuba memberi aku satu kekuatan yang aku dapat dari apa yang diberithunya,,aku tak pernah rasa sampai macam nie seumur hidup aku,,,,dalam pada masa aku mendengar apa yang ayah aku cakap kat aku,,airmata aku menitis tanpa henti,,,kali pertama aku menitiskan airmata aku kerana apa yang aku fikirkan,,,,,sebelum nie aku xpernah ambik berat pasal ape2 pown,,,sekarang aku rasa aku nie perlu kuatkan kan lag diri aku,,,,air mata aku sendiri aku tak mampu nak bendung semasa bercakap denagn ayah aku tadi,,,,,tapi aku percaya setiap titisan airmata yang jatuh akan ad ALLAH bersama kita,,jadi aku tetap nak kuatkan pendirian aku,,,,,,,,