Wednesday, February 16, 2011

risaunya aku

hari nie aku betol2 sibuk dgan kwan aku
aku pergi ke bilik kawan aku
hari nie aku tension sebab test aku macam nak bunuh aku
aku tak tahu mana nak luah semua nie
malam nie kakak si dia call aku
aku tak sempat nak jwab sebab sebab aku sehari nie duk kat bilik kawan aku
aku tinggal fon aku kat bilik
aku tak tahu benda nie akan jd pada si dia
si dia masuk hospital sebab tenat dengan sakit asthma
byk kakak dia call aku lepas tu ad gak hantar mesej kat aku
aku tak tahu benda nie akan jd
awak
maafkan saya yew
saya tak boleh ad temani awak waktu awak susah camnie
saya buntu
saya tak tahu nak buat ape lagi
maafkan saya wak
awak sakit tapi saya nie macam tak hirau kat awak
bukn tu niat saya
tapi keadaan tu yang memaksa saya untuk tdak bersama awak masa2 susah awak
saya sangat risau pikir kan awak
tapi saya tetap berdoa awak sihat selalu
awak jgan sakit lg ek????
awak????
jge kesihatan awak ek???
saya susah tau dapat tau awak sakit
tapi awak jnji dengan saya tuk tabah hadapi semua nie????
jangan awak sesekali mengalah
nie ujian tuhan untuk awak jew
tapi
kenapa awak jew yang perlu lalui semua nie???
kenapa bukan saya wak?????
(1315131209)